Financiële administratie

Uw financiële administratie is het fundament voor tal van zaken. Te denken valt aan uw betalingsverkeer, fiscale aangiften, interne- en externe verslaggeving, maar bovenal bent u met een up to date financiële administratie te allen tijde op de hoogte van het (financiële) reilen en zeilen van uw bedrijfsvoering.

Uiteraard maken wij gebruik van de meest recente digitale technieken om dit proces zo efficiënt mogelijk uit te voeren. Aanlevering van bescheiden kan geheel digitaal en daar waar mogelijk zorgen wij bijvoorbeeld voor een directe koppeling met uw bank- en CRM applicatie.

Wat veelal over het hoofd wordt gezien is dat te allen tijde met menselijke expertise moet worden gecheckt. Daar is uw accountant voor! De vertaalslag van een efficiënt financieel verwerkingsproces naar betrouwbare gebruikersinformatie.

Wij hebben ervaring met tal van financiële applicaties. Onze “huisapplicaties” zijn:

Twinfield
Basecone

Salarisadministratie

Salarissen en HRM advisering is een specifieke expertise.
Uw medewerkers dienen tijdig over correcte loonstroken te beschikken en voorts dienen de periodieke aangiften voor loonheffingen en pensioenafdrachten op correcte wijze bij de desbetreffende instanties te worden ingediend.

Het is van belang dat wordt voldaan aan wettelijke bepalingen en eventuele CAO’s die van toepassing zijn

Voor het verwerken van uw salarisadministratie werkt ons kantoor nauw samen met:

MK Administraties

Uw salarissen worden door hen in onze eigen automatiseringsomgeving van AFAS verwerkt.

Ondersteuning administraties in eigen beheer

Heeft u (tijdelijk) behoefte aan ondersteuning van de financiële functie binnen uw organisatie? Wij voorzien u graag van een professional “on the spot”.

Dit kan variëren van het up to date houden van uw financiële administratie tot het geheel organiseren van het planning & control framework.

Hierbij kunt u denken aan:

– het bijwerken van uw financiële administratie indien er bijvoorbeeld door ziekteverzuim of snelle groei van uw onderneming achterstanden zijn ontstaan;
– het intern (her)structureren van uw interne tussentijdse financiële informatievoorziening;
– het ondersteunen bij implementatie van financiële- of ERP applicaties;
– support verlenen bij een interne herstructurering van uw organisatie (functioneel/juridisch);
– het optimaliseren van uw interne procesbeheersing.

Wij staan hierbij graag naast u!